مدیر کل راه و شهرسازی ایلام گفت : متقاضیانی که در مرحله اول و دوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در این استان برای ثبت‌نام اقدام کرده‌اند باید براساس برنامه زمان‌بندی با مراجعه به سایت tem.mrud.ir ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

طرح ملی مسکن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی‌اصغر کاظمی اظهار کرد: متقاضیان تاییدشده مرحله اول ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن که به هر دلیل مدارک مورد نیاز را به اداره کل راه و شهرسازی  تحویل نداده‌اند یا در سامانه طرح اقدام ملی مسکن بارگذاری نکرده‌اند بعد از دریافت پیامک از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند با مراجعه به بخش «پیگیری درخواست» در سایت tem.mrud.ir اقدام کنند.

وی افزود : زمان مراجعه هر متقاضی برای بارگذاری مدارک از طریق پیامک به آنها اعلام می‌شود و لازم است متقاضیان صرفا مطابق با زمان اعلام‌شده به سامانه مراجعه و به بارگذاری مدارک خود اقدام کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام یادآور شد: همچنین متقاضیان ثبت‌نام شده در مرحله دوم ثبت‌نام و نیز افرادی که به دلیل شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا در فاز دوم فقط  کد ملی خود را به سامانه پیامکی طرح اقدام ملی مسکن ارسال کرده‌اند برای ثبت‌نام و بارگذاری مدارک از روز سه‌شنبه ۱۳ خردادماه تا اطلاع ثانوی می‌توانند با مراجعه به بخش پیگیری درخواست در سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir  برای تکمیل اطلاعات ثبت‌نام اقدام کنند.

کاظمی ادامه داد: زمان‌بندی ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی متقاضیان مرحله اول و دوم و همچنین زمان‌بندی ثبت اعتراض به نتایج پالایش متقاضیان مرحله اول و نیز زمان‌بندی بارگذاری مدارک توسط متقاضیان تاییدشده در مرحله دوم نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

سال ۹۸، ۵۱۴۸ واحد مسکن برای استان ایلام در نظر گرفته شد که با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده و تفاهم‌نامه‌هایی که با بنیادها و دستگاه‌های مختلف صورت گرفت این تعداد به ۹۲۰۰ واحد افزایش یافت.

بیش از ۹۰۰ هکتار از محدوده قانونی استان ایلام را بافت‌های فرسوده و ۲۳۰ هکتار را نیز سکونتگاه‌های غیررسمی تشکیل می‌دهد که این میزان در مجموع ۳۰ درصد محدوده شهری این استان را شامل می‌شود.

طرح «اقدام ملی تولید و عرضه مسکن» به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است.

کد خبر 516575

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha